♥ Marikajonsson

Alla inlägg under februari 2010

Av marika jonsson - 26 februari 2010 20:22

Hejsan min kära blogg!

 

Nu är det fredag så skönt. Nu är det ingen skola på två veckor. Först har vi prao sen så är det lov v.10, väldigt efterlängtat!

 

Idag på skolan så hade jag hål i ca 3 timmar, snacka om jobbigt, finns ingenting att göra under så lång tid, men vi tittade på pingis och gjorde lite annat så tiden gick väldigt fort som tur är.

 

Berättade ju igår att vi skulle ha skid-bränboll på idrotten, det var hur roligt som helst, dock låg jag mycket på backen men jag fick iallafall fram bollarna och brände några stycken, duktig tjej!

 

Nu har inte jag något mer att skriva så nu ska jag titta på os-stafett i skidskytte, så jag tackar för mig och får se om jag orkar kolla på damerna i curlig-final inatt, det är en väldigt bra fråga men ska försöka vara vaken så länge som möjligt!


  

Bara för att han är snygg♥



Av marika jonsson - 25 februari 2010 20:43

Hejsan bloggen, nu är jag tillbaka igen. Hoppas att du har saknat mig, nejdå skämt och sido.

 

Just nu sitter jag och tittar på os med pappa, damernas stafett i längdskidor. Hur får kalla sådan fart i benen, helt otroligt bara hoppas att det går vägen för ingmarsdotter, good luck!

 

Idag hade vi bild igen, älska! Kan inte fatta men nu i 9:an så är bild nästan mitt favvo ämne, hade jag aldrig trott att det skulle bli men så är det.

 

Imorgon ska vi spela skid-brännboll på idrotten, ser fram emot det ska bli riktigt roligt kan jag gissa.

 

Vet inte om jag skriver imorgon men om inte så skriver jag så fort jag kan, sånu tackar jag för mig och går och lägger mig tidigt, är så otroligt trött att det är hemskt!


  

Måste bara kommentera hur otroligt duktig hon är, så glad för hennes skull att hon kom hem med ett silver från OS. 

 

 

 

//Marikajonsson  




Av marika jonsson - 24 februari 2010 18:21

Hej min kära blogg, nu är jag tillbaka!


Som sagt igår var jag med Olle, åkte hem vid halv 8. Rolig eftermiddag!


Idag hade vi kort dag igen, otroligt skönt om man frågar mig. Vi hade fyra stycken lektioner sen under dagen hände inget ovanligt.

Imorgon har jag inte torsdagsmys längre, för imorgon är det nytt profilval. Men det ska nog gå bra!


Nu skriver jag inget mer för idag, ska skriva idrotts-uppsats, så det är nu jag säger God Natt!



  

Av marika jonsson - 23 februari 2010 19:16

Min nya älskade blogg, så roligt att redan vara tillbaka!

 

Idag var det skola, kortdag, mee like.

 Sen så följde jag med Olle hem för hon behövde bryta sin trend med att inte ha varit med någon på ca 2 veckor efter skolan, så jag blev den som gav henne sällskap idag!

Vi knäppte lite bilder, inte direkt seriösa mentänkte att ni skulle få se en iallafall, here it is!

 

  

Av marika jonsson - 23 februari 2010 18:54

Hejsan har nyss startat denna blogg, hade en annan förut men nu är det denna som gäller!

 

Hoppas att ni läser mycket så ses vi snart igen!

 

  

 

//Marikajonsson 




Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards