♥ Marikajonsson

Alla inlägg under maj 2010

Av marika jonsson - 31 maj 2010 20:54

Ta er ett gott skratt!

Av marika jonsson - 31 maj 2010 17:27

Hej bloggen!


Sitter i borgen och är barnvakt åt lillgubben, han vill säga några ord:


hhffgjogyuyfesdfyuhjiojyufgyhjj


  


Av marika jonsson - 30 maj 2010 15:58

          


Jag hoppas verkligen att mina kläder kommer imorgon för nu har jag väntat länge. Ska ju kanske ha något av kläderna på avslutningsmiddagen på onsdag så kommer dom inte imorgon ringer jag och klagar!

Av marika jonsson - 30 maj 2010 13:27

Igår var jag på näset hela dagen, från halv 10 till halv 5. Det var hopptävlingar där så jag var där och tittade, hejjade och hjälpte till lite grann också.

Sen så skulle alla ridskoleponnysar på sommarbete så vi var 7 personer tror jag som tog 14 hästar av 16, det var ganska bra ändå.

Och så hjälpte jag även beckis med hennes hästar, hon var jätteduktig. Hon fick 4 rosetter på 2 hästar.


Tänkte lägga ut en liten film om näset som jag hittade:


Den börjar efter ca 13 sek.


Bloggar mer sedan eller en annan dag, Hejdå!


//Marikajonsson

Av marika jonsson - 27 maj 2010 21:51

Sitter och tittar på Eurovision song contes. Får säga att det är inte jättemånga bra låtar med men man har en och annan som är helt okej.


Jag har blivit en korsords-nörd precis som mamma, har en tidning i högsta högg och löser, det är faktist roligt och rogivande.


Imorgon har vi fysik prov, och jag har tränat så det känns som att det ska gå bra vilket jag verkligen vill också.


  

visst passar hon på framsidan av vogue tidningen då? :)

Går och lägger mig nu jag, se bloggar mer imorgon!


//Marikajonsson





Av marika jonsson - 27 maj 2010 18:16

Här sitter jag i min drömvärld, och önskar att jag vore lite kortare än vad jag är. Men men världen går inte under bara för det heller, bara att använda högklackat ändå :)


Imorgon efter skolan så åker vi och spelar in några scener till på filmen och sen så ska vi filma på onsdag också.

Just det, ska även lägga om tån imorgon också, blir nog kanon det.


Idag bestämde vi vart vi ska ha klassens dag, men jag fattar inte att jag glömt vad det heter, var ju bara ett tag sedan jag sa det sist, snacka om dåligt minne man har. Klassens dag är på onsdagen så vi ska övernatta från tisdag till onsdag på det där stället, blir säkert jätteroligt skulle jag tro.

Sen på onsdagen så tar min kära kusin studenten så då ska jag in till stan när hon går ut på trappan sen så ska jag troligast hem till henne efter på mottagning som man brukar kalla det, roligt det också.


Låter säkert som att jag planerat för resten av mitt liv men det är bara det som jag vet just nu.

Nu är det inte långt kvar till lov så nu kämpar man sista veckorna och sen så får man ett härligt lov sen börjar man gymnasiet, ganska spännande får jag säga. Börjar redan bli lite spänd.


//Marikajonsson


Av marika jonsson - 26 maj 2010 13:10

                        


Snygga va? :)

Av marika jonsson - 25 maj 2010 23:17

Oj oj, det var länge sedan som jag var vaken så här länge, men det fick bli så idag.


Tänkte bara berätta att det blev yttligare shoppande på Nelly.com, köpte två stycken tunikor också så när allt har kommit så får ni se bilder på vad jag har köpt.


Tänkte bara berätta det, nu går jag och lägger mig men jag bloggar mera imorgon!


//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards