♥ Marikajonsson

Alla inlägg under juni 2010

Av marika jonsson - 30 juni 2010 22:56

Så sjukt bra film, kan bara beskriva den med ett ord, UNDERBAR. Den var så mycket bättre än både twilight och new moon tillsammans. Det var mycket mer kärlek, och det var mer "action" och den var väldigt rolig. Så mycket humor är det inte nån av dom andra filmerna och det var bara ett plus kan jag säga. Vet fortfarande inte om jag är team edward eller team jacob men man får väll fundera en stund så kanske man kommer på det sen.

Om jag hade massa pengar skulle jag se den varje dag på bio tills den kommer ut på dvd, då jag kommer köpa den och sen titta på den ännu mer. För den var så bra, och man kan se den många gånger till kan jag säga.

Ni som inte sett den, se den nu. Absolut värt det!


  



Imorgon ska jag vara med Sara och Anna, åker till dom på dan så jag bloggar imorgon nån gång.

Just det imorgon kommer svaret om man kom in på gymnasiet, så nervös men hoppas verkligen att det går bra!


//Marikajonsson

Av marika jonsson - 30 juni 2010 10:26

God morgon!


Har nyss vaknat och sitter här och lyssnar lite på musik en stund. Snart ska jag gå och duacha sen äta frukost. Och så åker jag till pappa idag på dan så när jag är klar åker jag till han sen blir det som sagt bio ikväll 

Ni som redan sett den, var den bra?


Tror jag ska fixa ny bloggdesign för nu har jag haft den ett tag, får se när jag bloggar nästa gång men ni får se min nya header snart.


//Marikajonsson 





Av marika jonsson - 29 juni 2010 23:06

Det blöev så att vi åkte ner på marmen och solade, det var så skönt för det var väldigt varmt. Vi solade kanske i 2 timmar sen åkte vi till Ingela och Anders en sväng och sedan åkte vi hem och lagade mat. Sen åkte vi till morfar och var där i några timmar. Vattnade blommor och fikade och träffade lite folk, kusin Matthias och någon till  min släkt.


Nu sitter jag bara här och lyssnar på musik. Och när jag inte lyssnar på musik så tittar jag på glee för det är ju så himla bra ju.


Imorgon åker jag till pappa och sedan på kvällen ska jag på eclipse, så som jag har längtat och nu är det äntligen dags, det ska bli så underbart!


Just det nästa vecka kanske jag åker upp till kittelfjäll och myser med folk, hoppas verkligen för jag vill träffa dom och så vill jag rida med Elise igen för det var så roligt förra sommaren jag var där. Och så får man så god mat där och allt är så bra där. Jag vill verkligen dit men det blir nog så.


Nu ska jag krypa till kojs för jag är så sjukt trött.

Natti!


Sötnöten Emil

Av marika jonsson - 29 juni 2010 11:43

God morgon sverige.


Idag vaknade jag och det var en underbart fin dag, sol och varmt och det är ju det man vill för man vill ju ha sommar och nu när den äntligen är här så blir man bara glad. Så vi får se om vi åker till någon badstrand och lägger oss och solar, men tyvärr så får jag inte bada än pga min tå men jag kan ju hoppas att jag får bada om några veckor iallafall, vliket jag kommer få för den blir bättre och bättre.


Sitter och tittar på glee nu jag och bloggar senare idag.

Förresten nu har jag skrivit 100 inlägg i denna blogg, coolt ju!




 

Han är snygg

Av marika jonsson - 28 juni 2010 20:21

Det blev så att jag och mamma åkte till linda och jag och Frida gick en sväng med simpson sen åt vi jättegott fika och sen åkte Frida så jag satt med Linda och mamma och pratade och hade väldigt trevligt och roligt.

Om det är fint väder imorgon så åker vi och lägger oss på någon badstrand vilken vet vi inte än, men det märker vi imorgon!


Nu ska jag titta på the secret life of the american teenager och sen blir det kanske någon film eller så.


    

Lilla sötnosen min!

Av marika jonsson - 28 juni 2010 16:44

Det gick bra på fotvården, det var skönt att bara sitta och hon tog hand om fötterna.

 Tänkte bara berätta det så nu kanske jag lägger mig framför tv:n och tittar på någon film eller så, så kanske jag bloggar ikväll istället.


//Marikajonsson


  

Tommy, Emma och jag på midsommar!

Av marika jonsson - 28 juni 2010 11:38

Idag är det en väldigt fin dag, det är sol och väldigt varmt och det är ju väldigt skönt får jag säga.

Men jag får inte sola än för jag ska snart åka på fotvård och få fina fötter eller något sådant. Det blir nog bra iallafall.


Nu går jag och äter fruksost så kanske jag hinner ut i solen en stund ändå, för jag kan inte sitta här när det är finväder ju.


Vi hörs senare!

//Marikajonsson



Av marika jonsson - 27 juni 2010 19:13

Nu är jag hemkommen från denna tripp till stugan. Som ni kanske märkte så bloggade jag 2 inlägg i helgen men jag kan berätta mer nu vad som hände.


Onsdag: Så sov jag, erik och niklas i eriks stuga för erik skulle ha sovit hos oss den natten egentligen men han tog med niklas så då sov vi där istället. Dom eldade som grisar och det blev typ 35 grader i stugan och som man sedan skulle sova i, det var inte skönt. Men vi somnade vi 3 och jag vaknade kvart över 9.


Torsdag: Åkte vi runt och tog det lungt, var även en stund med Alice. Sen på kvällen så blev det kubb och lade mig vid 2 kanske.


Fredag: Midsommarfaton som blev väldigt trevlig med god mat. Mer detaljer får ni inte.


Lördag: Blev en lugn dag med kubb på kvällen för jag hade inte ork till mycket mer, har sovit få timmar sedan onsdag så man blir fort trött.


Idag: Åkte hem vid halv 6 och var mer eril innan dom åkte hem. Sen åkte jag en sväng till borgen och badade emil och lekte en stund, det var roligt det.


Nu ska jag snart lägga mig men ska bara äta lite först!


//Marikajonsson


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

besökräknare

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards