♥ Marikajonsson

Alla inlägg under september 2010

Av marika jonsson - 30 september 2010 20:42

Vet inte vad jag ska skriva så jag säger godnatt nu så får vi höras imorgon!

Av marika jonsson - 30 september 2010 15:24

Tittar på lite festklänningar på nelly, vad tycker ni om dessa?


  

  

  

  

    



Av marika jonsson - 30 september 2010 09:45

Ingen skola idag heller tyvärr. Har hostat hela natten så det har knappt blivit någon sömn alls, och det är ju himla synd för jag hade bestämt att jag skulle på skolan idag, men jag får gå imorgon när vi har kortdag istället.

Idag har jag tänkt att jag ska räkna mera matte och träna till provet på måndag. Måste klara matten nu så nu får jag skärpa mig och anstränga mig som jag inte gjort förut så nu ska marika bli duktig på matte!


Ska gå och äta frukost nu, och så leker jag med matteboken sen.

Bloggar mer senare!


pussen

Av marika jonsson - 29 september 2010 20:43

Jaha då var det kväll också. Det är mörkt och kallt och så mycket höst det kan bli. Imorse när jag gick till bussen så var det 1.3 grader så det är absolut ingen värme nu inte.

Det jag vill ha mer än något annat nu är snö och så vill jag ha min nya vinterjacka också, en stor och mysig dunparkas. Har haft en röd i märket everest nu i några vintrar och nu ska jag få en svart istället i märket peak det tror jag blir kanon. Och det som är så mysigt med vintern också är att ha stora mysiga halsdukar och såklart mössa och vantar men halsduk sitter inte fel på vintern inte.

Sen så är det väll mysigt på vinter att sitta inne med familjen och mysa och spela spel och skratta tillsammans, när det är som kallast ute och bara njuta, det är förbaskat härligt ju! Jaja nu ska jag inte prata mer om vintern, det kan vänta ett tag men om snön kommer nu gör faktist ingenting för mig.


Idag dissade jag idol och tittade på OC en stund och sitter nu här och bloggar, lyssnar på musik och hostar, men nu ska vi inte vara sån utan vara glad istället och tänka positivt.


puss och kram.

Av marika jonsson - 29 september 2010 16:54

Då var det färdigt, ni ser väll vem den där super snygga killen är väll.


Nu kommer snart mamma hem och lagar mat och så hoppas jag att hon och jag hittar på något ikväll för jag känner för att göra något, så jag ska tjata lite så blir det nog något roligt. Nu går jag och räknar lite matte igen och så slänger jag in ett inlägg eller två senare idag.

Tjingeling!


  

Nu kommer dom vilken dag som helst, Wihoo!

Av marika jonsson - 29 september 2010 15:55

Nu är jag väldigt less på bloggdesignen så nu ska allt ändras!

Av marika jonsson - 29 september 2010 13:30

Nu har jag varit duktig en stund och jobbat med historia, och så har jag även jobbat lite matte också. Så jag har varit duktig idag ändå så jag gör mig förtjänt av att ta det lungt en stund och kolla lite på O.C Ja vilken kanon idé jag fick, för nu var det ju faktist länge sedan jag tittade på det så det får bli så.

Okej då ses vi senare då helt enkelt!


  


pussen

Av marika jonsson - 29 september 2010 10:54

Hejsan,

Är hemma från skolan idag också men dock så har jag varit på skolan en sväng för att hämta hem böcker. Så jag är ganska duktig att jag iallafall tänker tanken att jag kan plugga, men jag måste så nu blir det inget kanske här inte. Har ju matteprov på måndag som det är bra att jag tränar till så nu ska jag inte sitta här utan ska gå och göra nytta, see you all later!


  

yummi♥


pussen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards