♥ Marikajonsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av marika jonsson - 31 oktober 2010 19:14

mycket bättre än original


riktigt duktig kille ju.


Tittar på glee nu, och alla är grymt duktig på att sjunga ju. Blir så avundsjuk. Men man kan inte vara bra på allt ;)


Imorgon ska jag vara hos Sara hela dagen, hon ska fixa mig till fotograferingen som jag ska på imorgon kväll som jag inte säger nånting om än utan det får ni veta lite senare helt enkelt. Men jag börjar bli lite spänd nu, men det lär ju säkert gå bra får vi hoppas.


Nu ska jag snart titta på ensamma mammorna på trean. Låter dumt men jag tycker att det är ett riktigt härlig program, jag blir riktigt glad av det!


Nu blir det inge mer blogg idag så jag bloggar imorgon istället.

Sov sött allihopa!

Av marika jonsson - 31 oktober 2010 08:01

Hej allihopa, allt bra?

Som ni märker så är det inte mycket bloggande för min del, men har liksom ingen lust, men jag bloggar helt enkelt när jag har lust. Jag har även haft lite mycket i skolan och så, så tiden har heller inte riktigt funnits där.

Igår så var jag och solade sloarium med stina, så förhoppningsvis är jag lite brunare än vad jag var innan.


Idag ska jag till kyrkan för det är temadag för konfirmanderna, och då ska vi vara med, men man måste ju lära känna konfirmanderna så det blir bara roligt det.


Imorgon ska jag på fotografering, men jag berättar inte för vad för det är en hemglighet, hih.


Nu ska jag hoppa in i duschan och göra mig klar för idag.

Ha en bra dag allihopa!



hon är ju ganska bra ändå

Av marika jonsson - 28 oktober 2010 22:26


se och lär!

Av marika jonsson - 15 oktober 2010 15:25

Det var ett tag sen, har inte haft tid eller någon lust till att blogga så därför har bloggen inte prioriterats.


Idag hade vi bara en lektion, och sen fick vi åka hem. Vi hade idrott och spelade badminton, det var riktigt roligt för det gick riktigt bra för en gångs skull. Sen så gjorde vi någon form av idioten, det var inte riktigt lika roligt men det är bra träning.

Jag åkte 11.10 bussen hem och var hemma till halv 12 ungefär, och det var så himla skönt att vara hemma tidigt en dag iallafall.


Träffade anna på bussen igår och vi hade riktigt roligt åt en kille som satt och sov framför, ni skulle varit med, hahaha gud så kul det var!


Dear John, världens underbaraste film, såg den i förrgår och gud så bra den var, helt jävla underbar

 

  

 

 

Bara jag som längtar till snö nu?:)

 

 

//Marikajonsson



Av marika jonsson - 3 oktober 2010 21:54

Älskar dom här tröjorna, ska nog köpa en:)

          

Av marika jonsson - 3 oktober 2010 13:40

Hejsan bloggen, har inte bloggat på hela helgen så jag bloggar nui då helt enkelt.


fredag: då fyllde Gunnar 80 år så det var kalas hela dagen. Sjukt god mat och grymt god tårta så det var ett lyckat kalas får jag säga.


lördag: då var det pilgrimsvandring med konfirmanderna, man vandrar 1,4 mil. Fast man stannar helt tiden och äter och sjunger psalmer och så. Så man går inte direkt fort, så det är ju skönt. Jag kom hem vid fyra och var då bara hemma och tog det lungt och tittade på tv.


Idag har jag bara legat i soffan och tittat på OC, vilket jag fortfarande gör.

Nu vet ni kortfattat vad jag gjorde i helgen så jag bloggar mer en annan dag!


  

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

besökräknare

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards