♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 21 september 2010

Av marika jonsson - 21 september 2010 21:04

Nu är det kanske dags att man slänger in ett inlägg så ni vet att jag lever.


Klätterlägret var väldigt roligt och man fick en ny bild av nästan alla, och det var mycket skratt och även utmaningar. Det var roligt att klättra men ibland lite läskigt, speciellt när man halkade på någon hal sten så att man höll på att ramla, vid dom tillfällena var man väldigt glad att man satt fast.

Vandingen var väldigt blöt och mycket smärta. Precis när vi kom fram där vi skulle äta lunch så började det att spöregna, så man var blöt rakt igenom, och då hade vi vandrat halva biten. Men jag fick på mig varma kläder och klarade resten av vandringen alldeles utmärkt. Och när vi såg bussen var det så skönt. man visste att man skulle få sova och vila fötterna och alla andra kroppsdelar som gjorde lite ont.

Sova i tält gick väll bra, förutom att i mitt tält så hade vi bara eldvakt till klockan 3 så det var kallt när man vaknade klockan 6. Men jag sov när det blev kallt så jag kände inget utan det var när man vaknade som man ville ligga i sin egen säng och ligga i ett varmt bad.


I fredags var jag på begravning, den var väldigt fin men också väldigt jobbig. Men det var fint att det var dragspel och fioler istället för orgel och piano.


På lördag så var jag med sara och anna, vi åkte till birsta sen så åt jag tacos hemma hos dom, det var grymt gott.


Och i söndags så var det inskrivning för konfirmanderna. Så första var det gudstjänst och sedan så var jag kvar med söndagsgruppen till klockan 3 ungefär. Vi lekte och lärde känna varandra, det var roligt.


Idag kom äntligen mina kläder från HM så nu har man lite nya fina kläder i höst-garderoben. Det gillas!


Detta blev ett långt inlägg men det gör väll ingenting?:)


  


//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

besökräknare

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards