♥ Marikajonsson

Alla inlägg under april 2010

Av marika jonsson - 28 april 2010 21:19

Hejsan bloggen.


Idag hade vi tema dag på skolan, temat var droger. Först tittade vi på en film som handlade om en tjej som var drogmissbrukare, och så var hon polis och hon förlorade jobbet och skulle försöka bli ren med hjälp av hennes kille men det gick inge vidare. Sen så kom det en kvinna, Maria, som berättade om sitt liv när hon var missbrukare och hur hon slutade ta droger, väldigt intressant. Sen så fick vi även lyssna på en kille som också hade varit missbrukare, men han berättade mer inväcklat vad som hände med roppen av droger, vilket också var intressant.


Sen så åkte jag till birsta med mamma, jag köpte/mamma köpte:


: vita converse

: jeans shorts

: resväska

: bikini


Nu kommer jag ej på mer att skriva så jag skriver mer en annan dag.


  

Längtar så sjukt mycket nu, men snart så!



//Marikajonsson

Av marika jonsson - 27 april 2010 19:21

Imorgon ska jag till frisören, ska toppa och färga. Eller rättare sagt så ska jag blekare för nu när det börjar bli sommar så vill jag har ljust hår.


    

Jag vill ha Lauren´s hår


Just det efter frissan så ska jag till birsta, köper nog conversen imorgon för nu lockar dom mer än dom nåronsin och dom blir bara snyggare och snyggare för varje dag så det blir nog ett par skulle jag tro, men det får ni veta imorgon om jag har köpt eller inte.

Nu ska jag duscha sen blir det Tv:n !



//Marikajonsson

Av marika jonsson - 27 april 2010 15:42

  

Av marika jonsson - 26 april 2010 20:17

Har inte bloggat på några dagar nu, har inte haft blogglust men nu kan jag skriva ett inlägg iallafall. Vad har hänt i mitt liv dessa dagar då? Ja om jag det visste, men inget speciellt, annars hade jag nog kommit ihåg det skulle jag tro.

 

Igår var jag på konfrimation i kyrkan, längtar tllbaka till det roliga konfrimations året när jag konfrimerade mig Fick göra så mycket roligt. Men till hösten ska jag vara ledare så då får jag göra jättemycket roligt och vara med på läger och allt som konfrimanderna gör, och så får vi göra mycket annat förstås.

 

Beställde nyss" dress of the day" på bubbelroom för 149 kronor som jag har tänkt ha på skolavslutningen och så svarta pumps till. Vad tror ni om det?


    



Om en vecka är jag i ROM, hur underbart är inte det!

 

//Marikajonsson


Av marika jonsson - 20 april 2010 21:27

Haft en jättebra fördelsedag med jättefina presenter och härliga människor.


Har fått mina fejk rayban och min skinnjacka nu, så som jag har längtat!


 



//Marikajonsson  

Av marika jonsson - 18 april 2010 09:17

God morgon.


Jag såg igår att det var inte så där väskan såg ut, det är ett fack fram på väskan också men men ibland ser man fel.


Idag fyller min storebror år, så ikväll kommer det främmande som ska gratta både mig och stefan eftersom att jag fyller år på tisdag.


 skriver mer sedan.



//Marikajonsson

Av marika jonsson - 17 april 2010 20:02

Idag har jag varit med Frida. Vi satt vid datorn och lyssnade på musik och tittade på bröllopsklänningar och lite skor. Sen så ringde mamma och frågade om vi ville med till birsta, och snabbare sagt är gjort så åkte vi på birsta.

Jag köpte en väska, den kommer här


  

Den i svart


Nu blir det mys framför tv:n och körslaget.


//Marikajonsson

Av marika jonsson - 17 april 2010 11:48

          


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards