♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 15 april 2010

Av marika jonsson - 15 april 2010 16:20

Men tjena fan.


Det var faktist roligt på teatern, haha roligt hade vi iallafall. Alla var så otroligt duktiga och alla borde spela teater om jag fick bestämma. Kom hem klockan ett så denna dag slutade vi också tidigare, det gillas STORT enligt mig!


Idag hade jag en lektion som var slut tjugoövernio, så vid elva kom jag på att jag kanske ska höra med min mentor om jag får gå hem och det fick jag så jag var hemma till klockan tolv. Ni ska bara veta vad skönt det var att få komma hem så tidigt och bara ta det lungt. (Sorry henrik om jag inte kom på din lektion men kommer alla andra gånger!). Den var faktist klockan halv tre men orkade inte sitta på skolan tills dess.


Idag kom jag till mamma igen, hon slutar klockan fem då skulle hon på affären så vi får se vad jag får till middag idag, åh kom hem nu är så himla hungrig känner jag när jag börjar prata om mat. Aja en stund till klarar jag nog.


Nu ska ni få se nånting rikitgt roligt, titta på hela!



Imorgon ska min lilla kisse steriliseras, går nog bra.



//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards