♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av marika jonsson - 3 juni 2010 15:01

Jaha då var det sommar då. Elle ja det borde vara det iallafall eftersom att Juni är en sommarmånad men den börjar komma så det blir nog brm ca en vecka är det sommarlov och det är ganska skönt enligt mig.


Igår var det avslutningsmiddag, det var jättegott och jätteroligt.


Förrätt: Skagenröra på toast


  


Varmrätt: Baconlindad kycklingfilé och klyftpotatis, superduper gott!


  


Till efterrätt fick vi rabarberpaj med glass. Tycker inte speciellt mycket om paj men åt lite grann och det var okej gott. Men det var supertrevligt och man fick sig några skratt.



Nu går jag och hittar på något annat en stund så får vi ses när vi hörs igen.

just det, verkar som att det ska vara vattenkrig på skolan imorgon, det tycker vi inte om, men dom som vill vara med får vara det sen så får man väll hålla sig en bit ifrån så att det inte råkar komma en ballong på en.


Svordomar på franskan imorgon, det ser jag verkligen fram emot.



//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards