♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 21 juni 2010

Av marika jonsson - 21 juni 2010 23:37

Sitter här och lyssnar på musik. Hur skönt som helst att lyssna på musik innan man ska sova, högsta volym och bara njuta är det bästa som finns, näst efter en sommardag med sol och jordgubbar, så det är nästan det bästa helt enkelt.


Tittade på "se upp för dårarna" som gick på sf-kanalen, ganska skön film det ändå. Och sen att dom vill bli polis precis som mig gör den också väldigt bra, eftersom att det är mitt drömyrke.


  


Nu ska jag strax sova så jag bloggar imorgon!




Av marika jonsson - 21 juni 2010 18:24

Åh så fint bröllopet var tårarna rann och det var så mycket kärlek och det var ju så fint. Dock tyckte jag inte om kronan hon hade och att slöjan var så lång men klänningen var jättefin iallafall. Men det var så romantiskt.


Nu blir jag arg, som hade tänkt ladda upp bilder men det går inte, det är nått stort fel som jag inte vet vad. Snälla varför går det inte. ÅÅÅhhhhhh


I helgen har jag inte gjort mycket. På lördagen satt jag framför tv:n nästan hela dagen och hela kvällen för att följa bröllopsfesten och maten och allt eftersnack.

Sen var jag duktigt och tvättade och hängde tvätt igår, tvättade 3 maskiner och hängde 2 för sen lagade jag middag så då behövde jag inte hänga den sista.


Idag var jag med "barkis", det var trevligt!



//Marikajonsson



Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards