♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av marika jonsson - 14 juni 2010 22:50

Ibland frågar jag mig själv varför jag håller på med det här, alltså bloggandet. Jag har ganska få läsare och jag är ofta dålig på att uppdatera och har ingen aning om folk tycker om att läsa min blogg eller inte. Så ska man lägga ner skiten eller inte. Kanske inte än att jag gör det men jag får se längre fram hur det känns och om jag orkar hålla på.


Tittade på mtv movie awards så jag tänkte att ni kunde få se lite bilder från röda mattan


              

  


Nu säger jag god natt och så kanske vi höra imorgon. Sweet dreams!

Av marika jonsson - 14 juni 2010 19:47

Jaha då var första dagen på sommarlovet snart över, har inte gjort något speciellt. Haft mitt egna lilla film-maraton och tittat på the holiday, brokeback mountain, american pie band camp och twilight 1 och 2. Så förmodligen hittar jag på någonting imorgon så att jag inte sitter vid tv:n hela dagen.


Nu tänkte jag lägga mig frmaför tv:n(igen) och titta på 90210 och the secret life of the american teenager och sen sitter man väll här igen, men vi får se.


Hade bra så länge!


  


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards