♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av marika jonsson - 4 juli 2010 23:40

Tänkte att jag jag kan blogga ett litet inlägg innan jag lägger mig.

Allt är packat och klart och kameran är på laddning, och så tar jag även med kabeln till kameran så att jag kan lägga in bilder när jag bloggar, det är ju en ganska smart idé faktist, och jag kom på den alldeles själv. Har mobilen med så hör bara av er om det är något!


God natt så hörs vi något imorgon!



Av marika jonsson - 4 juli 2010 20:22

Vill ni veta en sak, imorgon åker jag på semester till Kittelfjäll, så underbart. Var där förra året men då var det bara 3 dagar nu blir det hela veckan så det blir bara bra det. Då får jag träffa alla härliga människor och djur där uppe igen. Men främst så får jag träffa Elise, henne har jag saknat!

Men frågan är vad man ska packa, för där är det säkert kallare och mera mygg, men det kan ju vara varmt också man vet ju aldrig. Men jag packar lite allt möjligt helt enkelt. Kanske bra om jag börjar packa nu då så att det är gjort någon gång, hinner kanske blogga imorgon innan jag åker eller så blir det när jag kommit fram. För vi tar med datorn och så får vi låna internet så helt ute i vildmarken är vi ju iallafall inte.


Har jättetråkiga bilder på den här datorn, så ni vet.


  Kameran följer med så ni ska få se mycket bilder därifrån!


Puss och kram

//Marika




Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

besökräknare

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards