♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av marika jonsson - 24 juli 2010 23:39

Åh vad skönt med lördag, men dock är det snart söndag men eftersom att jag har sommarlov så spelar det faktist ingen roll, då känns ju alla dagar som helg faktist.


Inatt sov vi i en stuga i lövvik som ligger ute vid havet vid höga kusten, så idag har man badat i östersjön, mycket kallt men jag kom i och badade länge för det blev skönt efter en stund. Sen låg vi på stranden och solade, men det blev väldigt kallt efter en stund så vi lade oss uppe vid stugan och solade och där var det stek-hett och sjukt skönt, så idag fick man yttligare lite bränna på kroppen. Wunderbart, att vara brun är det bästa som finns ju. Ni får se bilder från denna tripp imorgon.


Ikväll har jag varit barnvakt år emil, det var crusing så hans mamma och pappa var/är där, så det blev bestämt att jag sover här inatt, och emil sover sedan några timmar så jag har tittat på lite smått, gott och blandat på datorn  så får vi se när jag lägger mig. Har tänkt att jag ska vänta tills dom kommer hem, och som det känns nu så kanske jag klarar det för jag är inte trött nu men vi får se senare.


Nu ska jag fortsätta titta på 90210 så jag bloggar imorgon helt enkelt, god natt och sov gott!


  

ASSNYGG JU!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

besökräknare

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards