♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av marika jonsson - 9 juli 2010 15:04

Jag ljög när jag sa att jag skulle blogga varje dag, men jag slänger in ett inlägg nu och så kanske jag lägger in bilder imorgon eller någon annan dag. Det är mysigt här och roligt att vara med A och E och så älskar jag maten här. Får äta på restaurant varje dag och det är aldrig fel ju.


Har hållt på med hästarna varje dag och imorgon blir det ridning, love it! Dom heter förresten Wilding" widde " och Mandolin. Ni ska få se bilder på dom också men inte nu.

Varje kväll så har vi kollat på film. Måndag tittade vi på titanic, på tisdag tittade vi på Wild hogs och onsdag tittade vi på markey och jag. Men igår blev det ingen film för det fanns ingen tid till det. Sen så får vi se om det blir någon film ikväll.


Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag avrundar här!


Kisses and hugs

//Marika



Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

besökräknare

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards