♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av marika jonsson - 13 augusti 2010 16:18

Kom på att det är oturs-fredag idag, har aldrig haft otur på denna dag förut så vi hoppas på att det är så idag också.

Nu gör dom sig klar sedan åker vi, nu ska vi åka så vi får se när vi hörs nästa gång!


  


Peace and love!

Av marika jonsson - 13 augusti 2010 12:29

Hej hej!


Jaha vad ska jag berätta om idag då, det var en väldigt bra fråga. Just nu känns det som om jag har lite bloggtorka men jag kommer kanske på något att berätta om.

Idag åker jag tillbaka till stugan igen, och ikväll är vi bortbjudna på middag till grannarna för hon har fyllt år så det är lax som står på menyn men jag tycker inte om det så jag  får grillat för det var någon mer som inte tyckte om lax, jippi. Sen så får vi se om det blir finbader imorgon så kan vi bada eller åka eller båt eller något annat roligt.


Nu vet jag inte vad jag ska skriva så jag avrundar här, och så får vi se när jag har tid att blogga nästa gång.


    

Han är så snygg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards