♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av marika jonsson - 31 augusti 2010 19:43

Tänkte att jag skulle kunna skriva ett inlägg så ni vet att jag lever, däremot är det en i släkten som dött så det är inte riktigt lika roligt:(


Iallafall så var jag på ledarutbildning i vålådalen i helgen, det var roligt det folk som var där men föreläsningarna var inte så himla roliga men jag klarade det och har nu ett intyg på att jag gått en ledarkurs som kanske kan hjälpa i framtiden, kan man ju alltid hoppas iallafall.


Det är fortfarande väldigt bra i skolan och klassen blir bara bättre och bättre får jag säga, och det gör mig ingenting snarare tvärtom.


Nu ska jag vara en snäll syster och göra smoothie till min sjuke bror och sedan lägger jag mig frmför tv:n så syns vi en annan dag.

Börjar 10 imorgon så det är sovmorgon imorgon och det är förbaskat skönt!


  

Jag på bussen när vi åker hem från vålådalen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards