♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av marika jonsson - 25 augusti 2010 20:11

Nu tittar jag på fångarna på fortet, det tycker jag är riktigt roligt att titta på, om någonb skulle fråga om jag ville vara med så skulle jag gärna tacka ja men den chansen får man säkert aldrig så det skiter sig nog ändå. Men det skulle vara roligt att få vara med för det är mycket olika saker man får göra så det är en riktig utmaning.


Nu ska jagg stänga av datorn för jag har suttit här alldeles för länge. Imorgon börjar jag 10.10 så nu ska jag lösa med bussar så att jag slipper vara på skolan i miljoner timmar för tidig, och det är inte roligt alls.


  



Av marika jonsson - 25 augusti 2010 17:12

Som sagt var jag på semester förra veckan och jag hade väldigt trevligt. Så det blev en tripp till ullared, och jag handlade en hel del, men det gör faktist ingenting alls.


Skolan har börjat och det tycker jag är skönt, som schemat är nu så är det riktigt skönt, eller underbart kanske man ska säga. Klassen håller jag på att lära känna men allihop verkar vara väldigt snälla och lugna så jag tror det blir en bra klass. Men vi får se längre fram men jag tror inte att det ska bli några problem alls. Sen så verkar lärarna också vara väldigt bra. Vi är 11 tjejer och 18 killar, och klassen heter LSK10, vilket låter lite konstigt men man vänjer sig väll med det senare!

Idag på svenskan så körde vi namnflätan, och då var det en som började säga sitt namn sen så ska man säga allas namn som sitter före en själv, och jag satt inte så bra till så jag fick säga nästan halva klassens namn och det var ganska svårt eftersom att man nästan inte hade någon aning om vad dom andra hette, men det gick iallafall ganska bra men jag vet fler namn nu än när jag började skolan imorse, så det är bara positivt.


nu vet jag inte vad jag ska srkiva så jag avrundar här och så får vi se när jag bloggar igen.


//Marika

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards