♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av marika jonsson - 1 maj 2010 12:58

Sitter och läser kissies och paows blogg, verkar vara nått bråk om vem som har legat med flest killar? Helt sjukt, dom skriver dumma saker om varandra och båda vill vara värst. Varför hålla på och fjanta om sådant, herregud säger jag bara.

 

Trejde inlägget idag, bara för att jag har så tråkigt som jag skriver kommer inte på annat att göra men nu är det nog bra om jag tvättar och börjar packa lite smått, eller vad tror ni?

Det får nog bli så nu, måste ju packa nån gång.

 

Av marika jonsson - 1 maj 2010 10:48

Såg nyss att den filmen var på canal+, har inte sett den så jag stänger av datorn nu och lägger mig i soffan och tittar på filmen!


/Marikajonsson

Av marika jonsson - 1 maj 2010 08:08

Hejsan,


Igår var det valborg, var med pappa hela kvällen, vilket jag nu undrar om det var rätt val. Skulle ha varit med kompisarna istället för dom är underbara♥


Idag så hämtar min bror mig hos pappa när han ska hem, så idag ska jag tvätta och börja packa inför ROM, åker på måndag, vilket är helt sjukt men också så underbart.

Dock blir det inte roligt med nageltrång, eftersom vi lär ju ska gå en hel del och jag kan nästan inte ha skor på mig, så det blir foppa-tofflor för mig den mesta tiden men jag överlever nog. Sen när jag kommit hem får jag väll operera den eller något så att jag slipper nageltrång för det är inte roligt.


Skriver mer imorgon, ha det så bra!



  



//Marikajonsson


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards