♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av marika jonsson - 12 maj 2010 20:25

Så himla skönt att det är lov nu, gick bara måndag, tisdag och onsdag denna vecka och nu är det lov ändå tills på tisdag, hur skönt är inte det på en skala 1-10?


Jag ska operera min tå den 25 på grund av nageltrång, det har gått så långt att jag har infektion och så, men denna vecka så har jag varit och lagt om det och tvättat rent varje dag så tån ser mycket bättre ut idag, men jag har fortfarande ont men det blir bättre.


Idag bestämde vi roller till filmen, och det är jag som ska ha huvudrollen, jag ska spela Marina Manna. Jag funderar om det var rätt val att jag sa att jag kunde spela henne men det blir nog roligt får man hoppas iallafall.


Nu har jag inget mer att skriva så vi får se när jag sitter här igen. Blir inget bloggat i helgen för då ska jag till stugen men¨på måndag blir det garanterat.


  

Dom vill jag ha!



//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards