♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av marika jonsson - 25 maj 2010 23:17

Oj oj, det var länge sedan som jag var vaken så här länge, men det fick bli så idag.


Tänkte bara berätta att det blev yttligare shoppande på Nelly.com, köpte två stycken tunikor också så när allt har kommit så får ni se bilder på vad jag har köpt.


Tänkte bara berätta det, nu går jag och lägger mig men jag bloggar mera imorgon!


//Marikajonsson

Av marika jonsson - 25 maj 2010 20:09

Hej bloggen!


Nu har jag nyss shoppat på nelly.com. Blev ingen av klänningarna i det förra inlägget utan en annan klänning och en kjol, men ni får vänta med att se som tills dom kommit, så nu får ni vara lite nyfiken sörrni.


Undrar vad det är med min tå, jag känner ingenting har inte ont eller nånting. Bandaget kanske sitter för hårt eller nått men kanske får ont sen eller imorgon, annars blir det konstigt, men i och försig är det bra att det inte för ont men tån är väldigt stor, ni ska få se.


    

Den är så vacker! Eller inte..



//Marikajonsson

Av marika jonsson - 25 maj 2010 12:41

Eftersom att det är fri frakt på nelly resten av maj ut så kanske man kan köpa lite nya kläder därifrån.


Floral Button Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM


Double Bow Dress SEK 249, Paprika - NELLY.COM


Elise Ribbon Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM



Har nästan alldeles nyss opererat tån, har haft nagletrång och det gick så illa att det blev operation. Nu har bedövningen släppt så jag har vädligt ont. Men tur att jag har fått värktabletter som jag ska åta då. Två tabletter fyra gånger om dagen i en vecka sen kanske jag kan äta tre gånger per dag, men vi får se det då.


//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards