♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av marika jonsson - 23 maj 2010 09:14

Har inte bloggat på hela helgen men har inte haft tid eller ork så jag skriver lite grann nu så ni vet vad jag gjort i helgen.


Fredag: Skola till 10 över 2 och sen så handlade vi och åkte sedan hem och gjorde egna hamburgare och grillade dom på grillen och satt ute oh njöt. Sen gick vi ner på thule och tittade när matfors mötte nedansjö, hejjade på nedansjö för vi min spelade där men dock förlorade dom med 3-1 så det gick inte så bra för dom.


Lördag: Var ute och jälpte till på gården, och sen vid 1 tiden så åkte jag till handlarn och köpte glass med A, sen cyklade vi hem till henne och var där, sen cyklade jag hem. Sen grillade vi och det blev jättegott. Sen fick man grina en skvätt till Titanic,har aldrig grinat så mycket till den filmen, men ibland blir det väll så. Även fast man kan hela filmen så är den så himla bra. Den får +++++.


Idag blir det kanske birsta eller något sådant, får väll se det sen.



Melissa Horn, Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut



//Marikajonsson



Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards