♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av marika jonsson - 1 mars 2010 21:01

Hejsan min underbara blogg, har inte skrivit på hela helgen men, har inte orkat sitta vid en dator så då blir det så. Men ni har säkert ändå inte dött.

 

Denna vecka har jag prao, är hos V på "kulturverksta´n" där var jag även en vecka i åttan också, men ändå lika roligt. Får trycka och lite sånt, men på onsdag så kommer det komma 10.000 CD-skivor från smultron & sång som jag ska packa upp, blir en utmaning men det ska nog gå bra.

 

Nån mer än jag som har suttit bänkad framför tv:n i ca. två veckor?

Tror inte det men det har iallafall jag gjort, men nu när OS är slut blir det ett problem men jaja det blir nog bra tillslut. Om man frågar mig är det ganska bra med elva medaljer men nu ska jag prata om något roligare än OS, säkert inge roligt att läsa om.

 

Just det om pappa och jag får tag på min faster så åker jag kanske till Stockholm på sportlovet, hoppas verkligen att det blir så saknar huvudstaden grymt mycket och så saknar jag kusinerna och faster väldigt mycket, så HOPPAS!


 Detta gjorde jag idag:


  


  


Skriver mer imorgon!



//Marikajonsson♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards