♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av marika jonsson - 30 mars 2010 20:59

Nu vill jag änga alla mina läsare ett inlägg. Det  är så roligt att det är så många som vill läsa och det är ännu roligare att ni kommenterar, och jag tycker att det är roligt att läsa bloggar också så om ni slänger in en kommentar så passar jag på att läsa då!


 

Ni är guldvärda!:)

Av marika jonsson - 30 mars 2010 15:24

   Hejsan härliga tisdag.


Igår hade jag Mary kay party, det gick bra och det var väldigt roligt. Tjejorna fick prova produkter och jag bjöd på fika, den fina kladdkakan som jag hade bakat så det var väldigt trevligt.


Sen så fick jag skjuts hem till pappa för att vara där nu resten av veckan tills på torsdag då jag ska till stugan med trevliga människor, mina kusiner kommer på besök och är där hela helgen och på långfredagen så blir det til att bada tunna och basta, men det gör man efter en heldag  ute på isen, mycket trevligt. Fick veta igår att vi ska ha jacko där hela helgen, han är en en hund, ´världens snällaste och goaste, så otroligt klok och snäll, så det blir jätteroligt att ha honom där hela helgen, min lilla bus.



(inte han på bilden, men bilder kommer till veckan)



//Marikajonsson





Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards