♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av marika jonsson - 6 mars 2010 20:58

Tänkte lägga ut dom två bidrag i final som är bästa:






Av marika jonsson - 6 mars 2010 20:02

Hejsan bloggen, har inte haft tid och ork till att blogga på några dagar medn tänkte att jag kan väll skriva ett nu när jag ändå inte har nägot bättre för mig.

 

Fick inte tag på någon tiger dräkt så jag var inte utklädd till Tiger igår, men jag följde med som mig själv och sålde några skivor och gjorde lite annan nytta.

 

Prao-veckan har gått bra, roligt har det också varit. Vicci tyckte att jag var duktig och beröm gillar man att höra!

Just det, var på lekfredag med simningen igår. Vi åkte skridskor, ovanligt roligt får jag säga. Men ju mer man åker desto roligare blir det att åka. Sen gick vi in och drack varm choklad och åt bulle, GOTT! Man fick sig även ett gott skratt, inte bara ett heller.

 

Imorse klev jag upp på simskola, klockan tjugo minuter i åtta blev jag hämtad för att kunna börja simskolan klockan åtta. Timmarna gick fort som vanligt sen helt plötsligt var det slut och man fick åka hem. Kom hem vid tolv och var då så trött så jag låg i sängen och tittade på olika program på datorn och somnade en liten stund också, välbehövligt kan jag säga. Känner mig pigg för att kunna vara vaken några timmat till!

 

Sitter nu och tittar på andra chansen, hittils så är det inte bra men dock är det fortfarande första låten men den tycker inte jag var bra, så ja vad ska man säga. Får säga att årets melodifestival inte varit så bra. Det är inte många bra låtar som är i finalen och värre lär det ju ska bli. Men ska sluta gnälla för om jag nu skulle rösta så skulle inte min ensamma röst göra någon skillnad så det är lika bra att jag lägger ner.


Härlig låt!

 

Vet faktist inte vad jag ska göra på lovet men ska vara med kompisar vet jag iallafall att jag ska göra men sen inget planerat. Hoppas att alla får ett bra lov!

//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards