♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av marika jonsson - 7 mars 2010 10:22

Varför kan man aldrig sova när man har sovmorgon och får sova? Den frågan har jag ställt mig många gånger. Idag vaknade jag strax efter åtta, när jag hade kunnat sova många timmar till. För när jag en gång har vaknat så har jag svårt att somna om, men hoppas att jag kan sova längre nu när jag har en veckas lov, så skönt!

 

Just det igår fick jag höra att mina kusiner ska vara med oss i Gransjön på påsk, skojjigt värre får jag säga. Då blir det angeltävling på isen och mycket skoterkörning, MXZ♥

 

Ikväll ska jag träna, Jippi! Jag får säga att det har blivit jätteroligt att träna helt plötsligt man vill fortsätta att träna hela tiden, men det är bara bra får jag säga för jag behöver all träning jag kan få.

 

  

 

 

//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards