♥ Marikajonsson

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av marika jonsson - 20 mars 2010 08:26

Lite tidigt att vara vaken men jag kan säga att jag är van och det är ingen nyhet att vakna tidigt för mig, men men.


Willy åkte ur Let´s Dance igår, skulle han inte ha gjort. Claudia skulle ha åkt för då hade det blivit Mattias och Willy i final och då hade Mattias kunnat vinna, så svenskafolket röstade ut fel person tycker jag.


Jag som skulle titta på the secret life of the american teenager, men där jag brukar titta funkar det inte nu, sen så är youtube lite cp, åh inget går som jag vill. Men tack gode gud för spotify säger jag bara, det funkar alltid och lyssna på den musik man gillar är underbart.

Lyssna och njut!


Skriver mer sedan men nu ska jag lyssna på mer musik och bara ta det lungt.


//Marikajonsson

Fråga mig

0 besvarade frågor

Bubbelroom

Presentation


Mitt namn är Marika och jag är 16 år. Jag går första året på ledarskapsprogrammet på västemalms skola. I bloggen skriver jag om det som faller mig in!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

besökräknare

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards